19 Mayıs 2009 Salı


Bank Asya 1. Lig sponsorluğunu başarılı bir şekilde, marka imajını güçlendirmek için kullanıyor. Gerek Bank Asya 1. Lig reklam filmleri, gerekse de interaktif kampanyalarıyla bunu başarıyor. Bank Asya’nın bir başka interaktif kampanyası başladı.
Bank Asya 1. Lig’de yılın 11′ini seçenler PlayStation Portable (PSP) kazanma şansını elde ediyor. Özellikle Anadolu’da yaşayan binlerce taraftar kendi oyuncularını yukarılara taşımaya çalışırken Bank Asya’nın bu kampanyasını da gönüllü olarak etrafına yaymış olacak. Bank Asya güzel bir rekabet ortamı hazırlamış. Ankara'da gerçekleşen play-off final maçında da skor tabelasında 15 dakikada bir "iline sahip çık, tuttuğun takımı destekle" sloganıyla başarılı bir reklam sloganı oluşturmuşlar. Böylece 1. ligin sponsorluğunu başarılı bir şekilde gerçekleştirdiler.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder