19 Mayıs 2009 Salı

Şimdi Reklamlar=)













Süper süper süper dedirten ve bakınca tekrar tekrar güldüğüm reklamları herkesle paylaşmak istiyorum:Resimlerin hepsi ödül almış reklamlar;zaten ancak böyle inovasyon örnekleriyle başarılı olunabilirdi diye düşünüyorum.Nike’ın bu yaratıcılığı ve süper siyasi espri anlayışı:p , Raid’in Spider Man’i bile alt ederiz tarzında güçlü olduklarını vurgulayan komik yaklaşımı,Burger King’in en büyük rakibi olan Mc Donalds’a karşı kazandığı alaycı zaferi(ki ben aralarından en çok bunu beğendim;ancak bu kadar güzel dalga geçilebilirdi=)) reklam ödülü almayacak da hangileri alacak?? Ayrıca Lee Cooper ve Levi’s Jeans reklamlarını,Kawasaki motor markasının hızı ile ilgili kendine güvenini,IWC saat markasının otobüste böyle güzel ve tanıtıcı reklam vermesini da oldukça başarılı ve espirili buldum.İşte bu yaratıcı reklamlardan bazılarının resimleri
->>bu reklam kadınları son derece küçük düşürmüş bence;fakat bir inovasyon örneği olarak yine de eklemek istedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder