18 Mayıs 2009 Pazartesi

TEB BONUS REKLAMI

http://www.vidivodo.com/275850/teb-bonus-burhan-altintop



Reklamı izledikten sonra hep 100 tl lik alış-veriş yapmaya çalıştığımı farkettim.Eskiden arabama 50 tl lik benzin alıyordum,şimdi kampanyadan yararlanayım diye 100 tl lik alıyorum ve teb bonus kartı kullanıyorum ,markettede alacak listeme göre alış-veriş yapan biriyim 100 tl tutsun diye ihtitac fazlası bazı şeyler almak zorunda kaldığımı farkettim ve başka kredi kartı olmasına ragmen yine de teb bonus u kullanıyorum. şimdiden 4 kere 100 tl lik alış-veriş yapıp 100 tl bonus kazandım :).Gerçekten de bu reklamlar adamı alış-veriş manyağı yapıyor, kampanya bir an önce bitsede hesap ekstresi fazla kabarmasa sanki kampanyadan yararlanınca diğerlerinin parasını ödemiyorsun:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder