19 Mayıs 2009 Salı

banka reklamları ve gercekler

banka reklamları..aklımızı basımızdan alır!gidip hemen kredi alasımız ,paraları sacasımız gelir.çünkü reklamlardaki dünya farklıdır ;hersey mukemmeldir.ancak gercek hayattaki dünyada
bankaların vaad ettikleri ile sundukları birbirinden cok uzak olur:)
bankacılık sektöründe müsteri memnuniyeti ve iletişim konusunda çok yetersiz oldugunu düsünüyorum.hayal dünyası yaratıp sanki o dünyayı yasıyormusuz gibi davranmaları müsteriye gercek degeri vermemeleri bizi hemen gercek hayata döndürüyor tabii ki!gecen gün kredi kartı ekstremi ödemek icin hsbc ye gittim.5 tane vezne var ama sadece 2 tanesi calısıyor gayette kalabalık önümde pek cok insan var bana sıra gelene kadar.. ki ben kartımın bana verdigi!! avantajı!! kullanarak ön sıradan yer aldım güyaa..gayette bekledim yarım saat yani neden o 5 veznede calısmıyor ne bu rahatlık? nerde o güler yüzlü reklamalrdakii bankacı arkadaslar??
vaad ettiklerini neden gerceklestrmiyorlar??
müsteri memnuniyetsizlgii baslarına ilerde cok büyük bir dert olcak haberleri yok!
gerci tüm banka sektörü böyle yürüyor.. onu bırakıp diger bankaya gecsen ne olacak? Türkiyedeki sistem degismedigi sürece ki bu cok zor biz hep memnuniyetsiz kalacagız:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder